2013年5月16日 星期四

Pet Society


We want to inform everyone in our community that as of June 14th, Pet Society will be retiring on Facebook.

We know that you may be disappointed by this. Retiring games is never easy, we hope you've enjoyed playing Pet Society as much as we enjoyed making it. Thank you to all of our passionate and dedicated players for supporting Pet Society. We hope to see you in some of our other titles on Facebook and other platforms.

读到这个的时候还真的有点伤感
累计多年的pet society已经要关闭了
有点不舍得

哈哈哈。。。。。
很幼稚吧?
不过挺怀念的

一直小小的宠物游戏
慢慢的把里面的宠物养大
在里面赚了游戏币
然后为宠物布置妹妹
为宠物建设一个小小的家
摆设了许多许多梦幻的东西

也许我那么喜欢pet society
是因为我能把我的梦想家园灌注在一个游戏里
让自己知道
我想要的家  就是如此的模样   也要努力的去实现
但遗憾  6月14日就正式关闭了  唯有就只是拍照留念吧

我的小小客厅,日式风
我的第二个客厅,Ow,吸血鬼呢
这个是我早期设计的美人鱼房间~哈哈哈
厨房,搞到像海底遗船餐厅 =__=
这个是前几年设计的客厅
新开的房间 
我的小花园
充满plushie的房间(@ o@)
别院
好多鱼哦

哈哈
看回还真的蛮开心的
原来我已经累计那么多心思了
还有还有

面对现实了
既然已经要停止营业关闭了
拍多多照回忆
Pet Society   感谢你多年的陪伴

0 意見:

張貼留言